V zájmu urychlení postupu nákupu není v našem webshopu podmíněn nákup registrací uživatele. Měli byste ale vědět, že nevedeme seznam neregistrovaných zákazníků a tím pádem se nemohou zúčastnit našeho programu pro stálé zákazníky! Prvořadým cílem registrace je zjednodušení nákupu, využití výhodných služeb a ojedinělých nabídek našeho webshopu. Se zadanými adresami a statistickými údaji našich zákazníků zacházíme jako s osobními informacemi.Údaje potřebné k optimálnímu vyřízení objednávky dáme k dispozici pouze jen kurýrní službě.
Objednávku je možné zadat až po přihlášení na našich webových stránkách. Uživatel si může po přihlášení zkontrolovat či změnit jeho údaje v kmenovém formuláři.
Je důležité, aby případné změny, ke kterým došlo v doručovací adrese, byly realizovány ještě před samotnou objednávkou!
Vyhledávání a výběr produktů- Pro ulehčení výběru jsou produkty roztříděny do skupin. Zákazníka navigujeme uvnitř webshopu pomocí kmenových kategorií (např. pánské oděvy) a podkategorií (např.mikiny s kapucí). Vytvořili jsme rychlý filtr, pomocí kterého je možné na základě názvu nalézt okamžitě žádaný produkt.
Informace o produktu - Vedle každého produktu je uvedený název, jeho číslo, cena, barevné provedení a rozměry. Ve zkratce uvádíme složení materiálu, z kterého je vyrobený, vlastnosti, respektive technické parametry
Výběr výrobku, vložení do koše - Kliknutím na ikonu koše nacházející se vedle výrobku, který hodláte zakoupit je možné požadovaný výrobek vložit do koše. V tu chvíli se objeví obsah koše, ve kterém jsou uvedené už předtím vybrané výrobky, jejich ceny a suma celkové objednávky. V tomto stádiu je ještě možné navýšit nebo ponížit jednotlivé položky, množství výrobků, které chcete zakoupit či vymazat z koše, respektive pokračovat v nákupu.
Pokud nepatříte mezi registrované zákazníky, v tom případě při zadání objednávky požádejte o vyúčtování, respektive o cenu za dodání.
Při nákupu převyšujícím sumu 1700 Kč je dopravné a balné zdarma. Při nákupu do 1700 Kč účtujeme balné a dopravné ve výši 170 Kč.
Slevy - V našem webshopu stále nabízíme nějaké výrobky v akci. V případě těchto výrobků platí zvýhodněná cena do vyprodání zásob na skladě.
Uvedením čísla karty stálého zákazníka je možné uplatnit slevy uvedené v obchodních podmínkách.
Při využití slev mějte prosím na zřeteli následující upozornění:
- V případě výrobků v akci se nedají uplatnit další slevy (individuální/ sleva pro registrovaného zákazníka).
- Slevy s přesně stanoveným termínem ukončení jsou platné a lze jich využít jen ve stanoveném období.
- Sčítání slev není možné (individuální/ sleva pro registrovaného zákazníka).
- Slevy věrnostní karty, v případě online objednávky, je možné uplatnit pouze s tou e-mailovou adresou, kterou jste zadali při registraci karty. V případě použití odlišné e-mailové adresy není možné si slevy z věrnostní karty uplatnit.
Způsob platby:
- dobírkou
- platební kartou
- platba přes paypal
Výše poštovného je stejná u obou způsobů platby.
V případě platby platební kartou si prohlédněte obchodní podmínky dané banky >>
Odeslání objednávky - Objednávku je možné odeslat kliknutím na ikonu odeslání objednávky. Odeslanou objednávku zpětně potvrdíme zasláním e-mailové zprávy zákazníkovi. V případě, že Vám potvrzení nepřijde, obraťte se prosím na naší službu zákazníkům.
Může se stát, že po přijetí objednávky nemáme k dispozici dostatečné množství požadovaných výrobků k vykrytí všech objednávek od zákazníků. V tomto případě Vás bude naše služba zákazníkům informovat e-mailem nebo na Vámi uvedeném telefonním čísle o alternativních možnostech.
Doručení objednávky – Objednávky na území České republiky doručuje kurýrní služba GLS a to v pracovních dnech od 8 do 17 hodiny, případně dle domluvy. Při objednávkách na dobírku je možná i platba kreditní kartou.
Výměna zboží, vrácení peněz – Pokud dojde k výměně zboží nebo vrácení peněz, tak Vás budeme ihned informovat prostřednictvím e-mailu a dáme Vám vědět, co je nutné v této souvislosti provést. Případné chyby a nedorozumění, které se při nákupu vyskytnou, můžou vést k reklamaci. V případě každé reklamace budeme postupovat v souladu s našimi obchodními podmínkami. Na všechny vaše připomínky, které nám odešlete, budeme reagovat a v případě chyby, které bychom se dopustili my nebo kurýr, budeme postupovat pružně – se zřetelem na zájmy našich zákazníků.
Sloučení objednávek – Náš systém bohužel neumožňuje sloučení objednávek, které nám byly zaslány v různých dnech.
Kontakt na zákaznickou linku
Tel: +420225850219