V zájmu urychlení postupu nákupu není v našem webshopu podmíněn nákup registrací uživatele. Měli byste ale vědět, že nevedeme seznam neregistrovaných zákazníků a tím pádem se nemohou zúčastnit našeho programu pro stálé zákazníky! Prvořadým cílem registrace je zjednodušení nákupu, využití výhodných služeb a ojedinělých nabídek našeho webshopu. Se zadanými adresami a statistickými údaji našich zákazníků zacházíme jako s osobními informacemi.Údaje potřebné k optimálnímu vyřízení objednávky dáme k dispozici pouze jen kurýrní službě.

Objednávku je možné zadat až po přihlášení na našich webových stránkách. Uživatel si může po přihlášení zkontrolovat či změnit jeho údaje v kmenovém formuláři.

Je důležité, aby případné změny, ke kterým došlo v doručovací adrese, byly realizovány ještě před samotnou objednávkou!

Vyhledávání a výběr produktů- Pro ulehčení výběru jsou produkty roztříděny do skupin. Zákazníka navigujeme uvnitř webshopu pomocí kmenových kategorií (např. pánské oděvy) a podkategorií (např.mikiny s kapucí). Vytvořili jsme rychlý filtr, pomocí kterého je možné na základě názvu nalézt okamžitě žádaný produkt.

Informace o produktu - Vedle každého produktu je uvedený název, jeho číslo, cena, barevné provedení a rozměry. Ve zkratce uvádíme složení materiálu, z kterého je vyrobený, vlastnosti, respektive technické parametry

Výběr výrobku, vložení do koše - Kliknutím na ikonu koše nacházející se vedle výrobku, který hodláte zakoupit je možné požadovaný výrobek vložit do koše. V tu chvíli se objeví obsah koše, ve kterém jsou uvedené už předtím vybrané výrobky, jejich ceny a suma celkové objednávky. V tomto stádiu je ještě možné navýšit nebo ponížit jednotlivé položky, množství výrobků, které chcete zakoupit či vymazat z koše, respektive pokračovat v nákupu.
Pokud nepatříte mezi registrované zákazníky, v tom případě při zadání objednávky požádejte o vyúčtování, respektive o cenu za dodání.

Pokud hodnota nákupu dosáhne 1.700 Kč, přebíráme náklady na doručení.

Pokud je hodnota nákupu nižší než 1.700 Kč, náklady na dodání závisí na zvoleném způsobu doručení. Můžete si vybrat z následujících způsobů:

  1. GLS doručení domů: 150 Kč
  2. Doručení na výdejní místo GLS 130 Kč
  3. Doručení do balíkomatu GLS 130 Kč
  4. Packeta- Doručení na výdejní místo: 95 Kč.

Cena za doručení zahrnuje náklady na balení a dopravu.

Slevy - V našem webshopu stále nabízíme nějaké výrobky v akci. V případě těchto výrobků platí zvýhodněná cena do vyprodání zásob na skladě.
Uvedením čísla karty stálého zákazníka je možné uplatnit slevy uvedené v obchodních podmínkách.

Při využití slev mějte prosím na zřeteli následující upozornění:
- V případě výrobků v akci se nedají uplatnit další slevy (individuální/ sleva pro registrovaného zákazníka).
- Slevy s přesně stanoveným termínem ukončení jsou platné a lze jich využít jen ve stanoveném období.
- Sčítání slev není možné (individuální/ sleva pro registrovaného zákazníka).

- Slevy věrnostní karty, v případě online objednávky, je možné uplatnit pouze s tou e-mailovou adresou, kterou jste zadali při registraci karty. V případě použití odlišné e-mailové adresy není možné si slevy z věrnostní karty uplatnit.

Způsob platby:

- dobírkou

- platební kartou

- platba přes paypal

Výše poštovného je stejná u obou způsobů platby.

V případě platby platební kartou si prohlédněte obchodní podmínky dané banky >>

Odeslání objednávky - Objednávku je možné odeslat kliknutím na ikonu odeslání objednávky. Odeslanou objednávku zpětně potvrdíme zasláním e-mailové zprávy zákazníkovi. V případě, že Vám potvrzení nepřijde, obraťte se prosím na naší službu zákazníkům.

Může se stát, že po přijetí objednávky nemáme k dispozici dostatečné množství požadovaných výrobků k vykrytí všech objednávek od zákazníků. V tomto případě Vás bude naše služba zákazníkům informovat e-mailem nebo na Vámi uvedeném telefonním čísle o alternativních možnostech.

Doručení objednávky – Objednávky na území České republiky doručuje kurýrní služba GLS a to v pracovních dnech od 8 do 17 hodiny, případně dle domluvy. Při objednávkách na dobírku je možná i platba kreditní kartou.

Výměna zboží, vrácení peněz – Pokud dojde k výměně zboží nebo vrácení peněz, tak Vás budeme ihned informovat prostřednictvím e-mailu a dáme Vám vědět, co je nutné v této souvislosti provést. Případné chyby a nedorozumění, které se při nákupu vyskytnou, můžou vést k reklamaci. V případě každé reklamace budeme postupovat v souladu s našimi obchodními podmínkami. Na všechny vaše připomínky, které nám odešlete, budeme reagovat a v případě chyby, které bychom se dopustili my nebo kurýr, budeme postupovat pružně – se zřetelem na zájmy našich zákazníků.

Sloučení objednávek – Náš systém bohužel neumožňuje sloučení objednávek, které nám byly zaslány v různých dnech.

Kontakt na zákaznickou linku

Tel: +420225850219

informace@heavytools.com